ග්රහ වලල්ලේ නපුරා ලෙස බොහෝ දෙනා දකින්නේ සෙනසුරුය.එහෙත් සෙනසුරු කෙතරම් හොඳ පවිත්රකාරක ආධ්යාත්මික ග්රහයෙක්ද යන බව බොහෝ දෙනා නොදනිති. රාහු ග්රහයා ග්රහ මණ්ඩලයේ සිටින ඉතාම
බිහිසුණු සහ දූෂිතම ග්රහයා වේ.රාහුගෙන් පුද්ගලයාට ඇතිකරන ලොකුම බලපෑම වන්නේ මත් කිරීමය.මත යනු සුරාව, සහ අනෙකුත් විෂ ද්රව්ය හේතු කොටගෙන ඇතිවන මත පමණක් නොවේ.
බලය,ධනය, මාන්නය, රාගය, තණ්හාව සහ ක්රෝධය යනාදියෙන් පුද්ගලයා මත් කරවන්නේ රාහුය.
රාහු කෙනෙකු ලඟට පැමිණෙන්නේ සුර දූතයෙකු විලාසයෙනි. ධනය, බලය, රාගය ආදී දේ ඔහුට පැන පැන දෙන්නට රාහු මහා හපනෙකි. මෙසේ පැන පැන දෙන රාහු සිදුකරන්නේ පුද්ගලයා මත්කොට ඔහු පියවි සිහියෙන් ඈත් කිරීමයි.එවිට ධනයෙන් බලයෙන් හෝ රාගයෙන් හෝ මුසපත් වූ තැනැත්තා සිතනුයේ මේ නම් සදාකාලික සැපයක්ය කියාය.
එම සිතිවිල්ල ඔහු තුළ පැලපදියම් කරන රාහු දිගින් දිගට එම පුද්ගලයා ඇලී ගැලුණු 'සැපයම' නොමසුරුව ලබාදේ.මෙවිට එම පුද්ගලයා අතින් සිදුවන්නේ නිරන්තරයෙන්ම අමනකම්ය. අනපේක්ෂිත සැප සම්පත් ලබාදී එම පුද්ගලයා තමාගේ දැලට කොටුකරගන්නා රාහු අනපේක්ෂිත මොහොතක ඒ සියල්ලම පැහැර ගනී.දෙන්නට මෙන්ම ආපසු ගන්නටද රාහු සූරයෙකි.හැබැයි ආපසු ගන්නේ එම පුද්ගලයා සතුව කලින් පැවැති සියල්ලද සමඟය.
සූදුව කෙරෙහි රජකරන ප්රධාන ග්රහයා රාහුය.බලය සඳහා පුද්ගලයා මෙහෙයවන ප්රධාන වාහකයා ද රාහුය.
අන්ධ යැයි කියන රාගය සඳහා පුද්ගලයා ඇබ්බැහි කරවන්නේ ද රාහුය.
අවසානයේ දී තමා ලබාදුන් සැප අනන්ත අප්රමාණ දුකක් බවට පරිවර්ථනය කරන්නේ ද මේ කෙවුල්ගති ඇති රාහුමය. ස්ත්රිය,සුරාව ,සූදුව යන ත්රිවිධ මායාවන්ට පුද්ගලයා ඇබ්බැහි කොට එයින් ඔහුගේ විනාශය සදන්නට රාහු ක්රියාත්මක වන්නේ සංසාරගත සතුරෙකු විලාශයෙනි.
කිසියම් පුද්ගලයෙකුට අනපේක්ෂිත ලෙස ධනය,බලය,සැප සම්පත් ලැබෙන විට ඔහු ඒ සියල්ලෙහි අනිත්ය දකින්නට අසමත් වුවහොත් අර මායා දැලෙහි පැටලේ.
අන්තිමට සිදුවන්නේ තිබූ දෙයත් නැතිව ගොස් මෙලොවත් පරලොවත් යන දෙකෙහිම අගතියට පත්වීමය. යම් පුද්ගලයෙකුගේ කේන්දරයේ රාහු ග්රහයා උච්චව හෝ ස්වක්ෂේත්රව සිටී නම් ඒ මොහොතෙහි දී ඔහු ක්රියා කරන්නේ උමතු වූවකු පරිද්දෙනි.
රාහු වැනි ග්රහයෙක් මොනම හේතුවක් නිසාවත් කේන්දරයක බලවත් විය යුතු නොවේ.මක් නිසාද යත් රාහු බලවත් පුද්ගලයාට ලබාදෙන අසීමිත සැප සම්පත්ම ඔහුගේ අනන්ත අප්රමාණ දුකට හේතුවන බව වටහා ගත යුතු නිසාය.
රාහු පුද්ගලයා කිසියම් දෙයකින් මත් කිරීම හැරෙන්නට අන් කිසිවක් ලබා නොදෙන බව තේරුම්ගත යුතුය. කිසියම් පුද්ගලයෙක් උන් හිටි ගමන් ධනයෙන්,බලයෙන් හෝ මාන්නයෙන් මත් වී තමාට වඩා කෙරුමෙක් නැතැයි සිතා ක්රියාකරන්නේ නම් අනේ ඒ අසරණයා රාහුගේ මායා දැලට පැටලී සිටින බව අන් අය තේරුම් ගැනීම මැනවි.
යම් කෙනෙකුට උන් හිටි ගමන් ධනය,බලය සහ පෙර නොවූ විරූ සැප සම්පත් ලැබෙන්නට ගත්විට එය උගුලක් බව තේරුම් ගෙන එළොවත් මෙළොවත් ජයග්රහණය කරගත හැක්කේ ප්රඥ්ඥාවෙනි.
රාහු තරම් ප්රඥ්ඥාවට එරෙහි තවත් ග්රහයෙක් නැත.එසේ නම් රාහුගේ උගුලෙන් බේරීමට කෙනෙකු සිතන්නේ නම් පළමුව ඔහු රාහුගේ බලය අඩපණ කර දැමිය යුතුය.එය කළ හැක්කේ රාහුට ප්රති විරුද්ධ කේතුගේ බලය වර්ධනය කිරීමෙනි.
බිහිසුණු සහ දූෂිතම ග්රහයා වේ.රාහුගෙන් පුද්ගලයාට ඇතිකරන ලොකුම බලපෑම වන්නේ මත් කිරීමය.මත යනු සුරාව, සහ අනෙකුත් විෂ ද්රව්ය හේතු කොටගෙන ඇතිවන මත පමණක් නොවේ.
බලය,ධනය, මාන්නය, රාගය, තණ්හාව සහ ක්රෝධය යනාදියෙන් පුද්ගලයා මත් කරවන්නේ රාහුය.
රාහු කෙනෙකු ලඟට පැමිණෙන්නේ සුර දූතයෙකු විලාසයෙනි. ධනය, බලය, රාගය ආදී දේ ඔහුට පැන පැන දෙන්නට රාහු මහා හපනෙකි. මෙසේ පැන පැන දෙන රාහු සිදුකරන්නේ පුද්ගලයා මත්කොට ඔහු පියවි සිහියෙන් ඈත් කිරීමයි.එවිට ධනයෙන් බලයෙන් හෝ රාගයෙන් හෝ මුසපත් වූ තැනැත්තා සිතනුයේ මේ නම් සදාකාලික සැපයක්ය කියාය.
එම සිතිවිල්ල ඔහු තුළ පැලපදියම් කරන රාහු දිගින් දිගට එම පුද්ගලයා ඇලී ගැලුණු 'සැපයම' නොමසුරුව ලබාදේ.මෙවිට එම පුද්ගලයා අතින් සිදුවන්නේ නිරන්තරයෙන්ම අමනකම්ය. අනපේක්ෂිත සැප සම්පත් ලබාදී එම පුද්ගලයා තමාගේ දැලට කොටුකරගන්නා රාහු අනපේක්ෂිත මොහොතක ඒ සියල්ලම පැහැර ගනී.දෙන්නට මෙන්ම ආපසු ගන්නටද රාහු සූරයෙකි.හැබැයි ආපසු ගන්නේ එම පුද්ගලයා සතුව කලින් පැවැති සියල්ලද සමඟය.
සූදුව කෙරෙහි රජකරන ප්රධාන ග්රහයා රාහුය.බලය සඳහා පුද්ගලයා මෙහෙයවන ප්රධාන වාහකයා ද රාහුය.
අන්ධ යැයි කියන රාගය සඳහා පුද්ගලයා ඇබ්බැහි කරවන්නේ ද රාහුය.
අවසානයේ දී තමා ලබාදුන් සැප අනන්ත අප්රමාණ දුකක් බවට පරිවර්ථනය කරන්නේ ද මේ කෙවුල්ගති ඇති රාහුමය. ස්ත්රිය,සුරාව ,සූදුව යන ත්රිවිධ මායාවන්ට පුද්ගලයා ඇබ්බැහි කොට එයින් ඔහුගේ විනාශය සදන්නට රාහු ක්රියාත්මක වන්නේ සංසාරගත සතුරෙකු විලාශයෙනි.
කිසියම් පුද්ගලයෙකුට අනපේක්ෂිත ලෙස ධනය,බලය,සැප සම්පත් ලැබෙන විට ඔහු ඒ සියල්ලෙහි අනිත්ය දකින්නට අසමත් වුවහොත් අර මායා දැලෙහි පැටලේ.
අන්තිමට සිදුවන්නේ තිබූ දෙයත් නැතිව ගොස් මෙලොවත් පරලොවත් යන දෙකෙහිම අගතියට පත්වීමය. යම් පුද්ගලයෙකුගේ කේන්දරයේ රාහු ග්රහයා උච්චව හෝ ස්වක්ෂේත්රව සිටී නම් ඒ මොහොතෙහි දී ඔහු ක්රියා කරන්නේ උමතු වූවකු පරිද්දෙනි.
රාහු වැනි ග්රහයෙක් මොනම හේතුවක් නිසාවත් කේන්දරයක බලවත් විය යුතු නොවේ.මක් නිසාද යත් රාහු බලවත් පුද්ගලයාට ලබාදෙන අසීමිත සැප සම්පත්ම ඔහුගේ අනන්ත අප්රමාණ දුකට හේතුවන බව වටහා ගත යුතු නිසාය.
රාහු පුද්ගලයා කිසියම් දෙයකින් මත් කිරීම හැරෙන්නට අන් කිසිවක් ලබා නොදෙන බව තේරුම්ගත යුතුය. කිසියම් පුද්ගලයෙක් උන් හිටි ගමන් ධනයෙන්,බලයෙන් හෝ මාන්නයෙන් මත් වී තමාට වඩා කෙරුමෙක් නැතැයි සිතා ක්රියාකරන්නේ නම් අනේ ඒ අසරණයා රාහුගේ මායා දැලට පැටලී සිටින බව අන් අය තේරුම් ගැනීම මැනවි.
යම් කෙනෙකුට උන් හිටි ගමන් ධනය,බලය සහ පෙර නොවූ විරූ සැප සම්පත් ලැබෙන්නට ගත්විට එය උගුලක් බව තේරුම් ගෙන එළොවත් මෙළොවත් ජයග්රහණය කරගත හැක්කේ ප්රඥ්ඥාවෙනි.
රාහු තරම් ප්රඥ්ඥාවට එරෙහි තවත් ග්රහයෙක් නැත.එසේ නම් රාහුගේ උගුලෙන් බේරීමට කෙනෙකු සිතන්නේ නම් පළමුව ඔහු රාහුගේ බලය අඩපණ කර දැමිය යුතුය.එය කළ හැක්කේ රාහුට ප්රති විරුද්ධ කේතුගේ බලය වර්ධනය කිරීමෙනි.
0 comments:
Post a Comment